רוצה עזרה אישית בהזמנה? התקשר ל 050-7782774 או שלח ווטסאפ
מענה מידי ומקצועי בימים א'-ה' 10:00-16:00
  הוצאה מוכרת + מחיר סופשנה + משלוח עלינו!
הוצאה עסקית מצוינת להחזרי מס + חיסכון כספי ברור.
לחץ "הוסף לסל"
 לצפייה בכל אפשרויות משלוח. *מחירי סופשנה זמניים ואינם משקפים את השווי האמתי. *בהזמנה באתר.
"אם אתה לא קורא, אל תגיד מידע מטעה" (סיני אחד)

תקנון אתר https://www.laptopcharger.co.il/ - פיוזטק מחשבים

תקנון "קנה ללא סיכון" התחייבות למחיר הטוב ביותר:
השירות, התנאים, והזמינות שלנו בהחלט טובות מהממוצע בישראל, ראה דירוג וביקורות בזאפ וגוגל, והוגן שנדרוש מחיר בהתאם.
אך אם תרגיש שעל אף זאת היית מעדיף לרכוש אותו מוצר במקום זול יותר, נחזיר לך ההפרש.

צורת ההחזר:
לאחר אימות הפרטים, החזר יתבצע תוך 24 שעות ישירות לכרטיס אשראי/לפיפאל ממנו שילמת, לא תקף לתשלום באמצעים אחרים.

תנאים:
א. ביצעת רכישה מלאה ותשלום באתר עם כרטיס אשראי או PayPal.
ב. 1. באיסוף עצמי: מצאת בדיוק אותו המוצר בחנות במרכז במחיר נמוך יותר.
    2. במשלוח: מצאת בדיוק אותו המוצר באתר של חברת מחשבים, במחיר נמוך יותר כולל משלוח.
ג. המוצר זמין שם במידי.
ד. דווח על כך עד שבוע מרגע הרכישה.


תקנון פיצוי עלות המשלוח במקרה איחור:
תנאים:
א. נדרשת נוכחות רציפה בכתובת (עסק או פרטי שזמין רציף).
ב. זמינות טלפונית מלאה.
ג. ההזמנה בוצעה ביום עבודה לפני 14:00
ד. לא תקף במקרה שעודכנת שהמוצר לא זמין במלאי, במקרה כזה זכותך לבטל ההזמנה, או לאשר ההמתנה הנוספת.

ה. בתקופות חגים ומבצעים כגון בלאק פריידי, השליחות עשוייה להתעכב ביום עבודה נוסף ללא פיצוי.

קרא וודא פעמיים שהפרטים שהזנת בהזמנה נכונים ותקינים.
ההתחייבויות לא תקפות במקרים שבהזמנה הופיעו פרטים שגויים, כולל שגיאת כתיב בטלפון, מייל שגוי, או כתובת לא מלאה/שגויה, במקרים הנ"ל אנו לא לוקחים אחריות, וייתכן שתידרש לשלם בשנית על המשלוח.


דלג ל: הצעות מחיר והתחייבויות שלנו - אספקה ואפשרויות משלוח - מקוריות המוצרים - החזרות - מה כלול - אחריות ופיצויים - עמותות

הכתוב בלשון יחיד, תופס גם לרבים. הכתוב בלשון זכר, תופס לשני המינים. הכתוב בלשון פרטי, תופס גם לחברות וארגונים.
במקרה של מילה או שורה לא מובנת, יש לברר בעסק, (אי הבנת התקנון אינו עילה לחריגה מהתנאים).

פרטיות:
כל הפרטים המוזנים באתר משמשים אך ורק את העסק ולא יימסרו לצד ג'.
בכל הזנת מייל, הנך מאשר קבלת עדכונים ופרסומים במייל, תוכל להסיר עצמך מקבלת מיילים נוספים בכל שלב באמצעות קישור הסרה או השבה למייל.

מקטים וקודים בחלקי מחשב:
במידה ומופיע יותר מקוד חלק אחד, הנו שקיימים מספר חלקים בעלי קודים שונים המתאימים לאותו המחשב, העסק ישלח לפי מלאי.
במידה וחשוב לך הקוד הספציפי, עליך לוודא מול העסק בכתב.
ייתכן סטייה של עד 10% בהספקי סוללות בין המקטים.
 
הצעות מחיר, והתחייבויות שלנו:
הצעות מחיר שניתנו טלפונית, תקפות לאותה השיחה בלבד.
הצעות מחיר במייל תקפים לאותו היום בלבד.
הצעות מחיר בכתב, תקפות רק לאחר חתימת לקוח תוך זמן ההצעה.
כנ"ל לגבי הצעות התחיבויות ומחוות מכל סוג.
לתשלום דחוי או שותף, יש לעדכן מראש או לבקש הצעה חדשה.
הצעות מחיר אינם כוללים מע"מ.
זכות העסק לתקן הצעות שגויות - ט.ל.ח.
הצעות מחיר לא כוללים: הדרכה בתפעול. שירות או התקנה מיוחדת. שירות מחוץ לשעות פעילות. שליחות.
המחירים באתר ניתנים לשינוי בכל רגע נתון, התחייבות מחיר ואספקה רק לאחר תשלום בפועל.
נכבד כל הזמנה או בקשה, אך כל עוד לא הונפק חשבונית מס קבלה עבור התשלום ממש, אין לנו כל מחויבות כלפיך, לרבות: שריון מוצר, תנאים, או מחיר.
כל הנ"ל למעט אם נכתב במפורש אחרת.

עסקאות שירות וייעוץ - טלפוני או באתר לקוח:
במידה והלקוח לא היה זמין בשעה שנקבעה, לא יינתן החזר, כמקובל.
זמן התכתבות ייחשב לזמן יעוץ לכל דבר ועניין.
במידה והשירות לא יכול היה להינתן מסיבה שאינה קשורה לזמינות הלקוח, זכות הלקוח לדרוש החזר עד 3 חודשים מביצוע העסקה.
עסקאות ייעוץ הינם חיוב לפי זמן או סיום פתרון התקלה לשמה הוזמן הייעוץ לפי המוקדם.
לא יינתן החזר במקרה שהתקלה לא נפתרה, ובכלל זה אם לא הוצע רעיון לפתור התקלה.

דרופסלרים, וצד ג' בעסקאות:
זכותך להזמין מוצר עבור אדם אחר, ו/או לבקש משלוח לכתובת אחרת, ו/או מסירה לאדם אחר.
מדובר בשירות וערך מוסף הניתן ללא תוספת תשלום, ובהתאם האחריות בפועל היא כלפיך בכל נושא ועניין, והינך נושא באחריות כלפי כל צד שלישי מטעמך.
נשתדל לכבד בקשות מיוחדות כגון לא לצרף ניירת למשלוח, והערות מיוחדות לשליח, אך אין כל התחייבות או אחריות במקרה שהנושא הושמט מכל סיבה שהיא, וכן אם השליחות נשלחה למזמין (אילך).

כתובות וסניפים:
מספר העסק המופיע על גבי החשבונית, הוא הקובע לענייני החוק, אחריות, תביעות, חוות דעת, וכיוצא בזה.

לבדוק בחנות:
אנחנו לא ספריה, ולא משאילים ציוד טכני לחובבים (או מקצוענים) רק כדי לבדוק, חלק טכני שהוחזר לאחר שימוש או פתיחה בגין חוסר תאימות או הזמנה שגויה, וכן פתרון גלישה סלולרי שהוחזר לאחר שימוש מכל סוג יזוכה בניקוי 50%.
פריט שהוחזר ללא שימוש ובאריזה המקורית - בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

רכישה מהאתר:
זכות העסק לסרב כל הזמנה.
העסק מסרב בין היתר: הזמנות ללא פרטים מלאים ו/או עם פרטים שגויים/חלקיים כגון: טלפון, מייל, כתובת, וכדו'. הערה לא מקובלת, חשש להונאה או כרטיס גנוב, או חשש שהמוצר/שירות שהוזמן לא יתאים לצרכי הלקוח מכל סיבה שהיא.
האתר לא מתעדכן אוטומטי, זכות העסק לבטל הזמנות על מוצרים שאזלו, ללא כל פיצוי.
הזמנה שלא שולמה, אינה מחייבת בשום צורה, המחירים משתנים לעיתים קרובות.

אספקה ואפשרויות משלוח:
הזמנה שלא אומתה על ידנו טלפונית, לא בוצע חיוב בפועל, או לא הונפק חשבונית מס, נחשבת כהזמנה שלא הושלמה. תאריך ושעת הנפקת החשבונית הסופית קובעת את שעת השלמת ההזמנה.
במידה והלקוח עודכן לגבי מחסור במלאי, והסכים להמתין, השליחות תתבצע מרגע שהמוצר חוזר למלאי, ומאותו הרגע בלבד יתחיל ספירת זמן השליחות.
משך המשלוח הינו באחריות חברת השליחויות, אמנם נעשה את מירב המאמצים ע"מ שהאספקה בפועל תהיה מהירה.
זמן אספקה המופיע באתר הינו זמן אספקה באיסוף עצמי, ומעיד על זמינות בלבד. זמן המשלוח בפועל נקבע לפי סוג המשלוח שנבחר.

סוג שירות איסוף במקום
מי מטפל? לקיטת המוצר מהמחסן, והכנה לאיסוף במשרד - אנחנו
מתי ניתן לאסוף? מוכן כשעתיים לאחר ההזמנה. ניתן להגיע בהתאם לשעות פעילות.
אם לא קיבלתי? מוצר שלא נאסף תוך 10 ימי עסקים (שבועיים) יוחזר למלאי, הלקוח יזוכה בניקוי דמי ביטול כחוק.

 
סוג שירות דואר ישראל
מי מטפל? דואר ישראל.
חבילות מעל 2 ק"ג יישלחו בדואר חבילות, או חברת שליחויות אחרת.
מתי אתם שולחים? לפחות פעם בשבוע ניגשים לדואר, לפי הצטברות הזמנות.
תוך כמה זמן זה יגיע אלי? צפי הגעה 2-14 ימי עסקים, בהתאם לכתובת הנמען.
הזמן עשוי להיות כפול בתקופת חגים, שביתה, או פגרה.
איך זה מגיע אלי? ימתין לאיסוף בסניף הדואר הקרוב, בהתאם לתנאי הדואר ואזור הנמען.
אם לא קיבלתי? מוצר שחזר מסיבת "לא נדרש", או "כתובת לא תקינה" ימתין בסניף פתח-תקווה, (בהתאם לתנאי איסוף במקוםאין החזר על השליחות.
מוצר שחזר מסיבה לא ברורה, יישלח שוב.
בהתאם מומלץ למלא פרטי משלוח ברורים, והנחיות נוספות (מספר דירה, קומה, כניסה, שם המקבל, טלפון, וכדומה)
חבילה שאבדה: לאחר 14 ימי עסקים נפתח בירור, במידה ואין התקדמות עד חודש, יינתן החזר או יישלח שוב.
 
 
סוג שירות שליח רגיל (1-5 ימי עסקים)
מי מטפל? שליחות דרך חברת שליחויות: זיגזג, קרגו אקספרס
מתי אתם שולחים? בימים א' ב' ג' ד' ה' בשעה 12:00, הזמנות לאחר מכן יידחו ביום.
איך אפשר לזרז? כתובת עסקית עם נוכחות רציפה לאורך שעות היום, וזמינות טלפונית מלאה.
תוך כמה זמן זה יגיע אלי? אם הזמנת עד 12:00:
לכתובות פרטיות ועסקים בערים - עד 2 ימי עבודה.
אילת, יישובים, שטחים, לרבות מזרח ירושלים - עד 5 ימי עבודה.
(מוסדות, בתי חולים, קניונים, אוניברסיטאות, ואזורי עבודה משותפים - במסירה לשומר/מזכירות או בכניסה - 2 ימי עבודה. אחרת - עד 5 ימי עבודה.)

במידה ונדרש תיאום מיוחד, שעות אספקה לא מתאימות, או כתובת דינמית - השליחות תידחה ככל הנדרש בחברת השליחויות ללא פיצוי.
איך זה מגיע אלי? השליח מגיע עד הבית/העסק, שעת אספקה בהתאם לרשימת הישובים.
אם לא קיבלתי? חשוב שמישהו יהיה זמין בטלפון ובכתובת במהלך היום, ניתן למסור במקום העבודה או לחבר/שכן.
אם סיפקת כתובת חלקית, או אינך זמין בכתובת, או אינך זמין בטלפון, החבילה תמתין למחרת בסניף פתח תקווה לאיסוף עצמי (בהתאם לתנאי איסוף במקום), אין החזר על השליחות.
בחברת HFD יתבצע ניסיון מסירה נוסף ללא עלות נוספת.
בהתאם מומלץ למלא פרטי משלוח ברורים, והנחיות נוספות (מספר דירה, קומה, כניסה, שם המקבל, שכן שיכול לקבל, וכדומה) וכן חובה להיות זמין בטלפון.
במידה והשליח איחר - ראה פיצוי באיחורים בהמשך.

 
סוג שירות שליח דחוף
מי מטפל? הוריקן, זיגזג, GET, או שליח מטעמנו.
איזה אזורים כלולים? כל הארץ, מחיר לפי הצעה טלפונית, מינימום 60 שקלים.
מתי אתם שולחים? תוך חצי שעה מרגע קבלת התשלום.
תוך כמה זמן זה יגיע אלי? לפי הצעה טלפונית.
אם לא קיבלתי? זהו שליח VIP, ויתאם אתך השליחות לפני יציאה.
אם סיפקת כתובת חלקית, אינך זמין בכתובת, ואינך זמין בטלפון, החבילה תמתין למחרת בסניף פתח תקווה לאיסוף עצמי (בהתאם לתנאי איסוף במקום), אין החזר על השליחות.
בהתאם מומלץ למלא פרטי משלוח ברורים, והנחיות נוספות (מספר דירה, קומה, כניסה, שם המקבל, שכן שיכול לקבל, וכדומה) וכן חובה להיות זמין בטלפון.
 



פיצויים באיחורים:
על אף שהמשלוחים בפועל אינם בשליטתנו, אנחנו עושים כל יכולתנו כדי שתקבל החבילה בזמן.
בין היתר, אנחנו בוחנים באופן מתמיד אפשרויות שליחויות שונות, ובוחרים עבורך את האפשרויות האמינות ביותר.
איחור ביום אחד עשוי לנבוע מהזמנה לאחר השעה 12:00, חוסר זמינות טלפונית לאימות ההזמנה, חוסר זמינות טלפונית או נוכחות במקום עבור השליח, עומס בתקופות חגים ואירועים, עיכוב אופנוענים בימי גשם, כתובות רחוקות או בשטחים.
ייתכן איחור כתוצאה ממחסור, או סיבה ידועה אחרת, במקרה שכזה ניידע מראש שצפוי איחור.
במידה והסיבה לאיחור לא קשור לנ"ל, ולא יידענו טרם השליחה בפועל, הלקוח יוכל לבחור בין ביטול עסקה מלא, להחזר עלות המשלוח כפיצוי.

כדאי לדעת: יום עסקים אחד = מחר.

כדאי לדעת: ימי שישי וערבי חג אינם ימי עסקים. לדוגמה: הזמנה ביום חמישי לאחר 15:00 בשירות 'מחר אצלך - יום עסקים אחד' - תגיע ביום שני.

כדאי לדעת: חברת השליחויות תתאם במקרה הצורך חלון זמן של מספר שעות, ניתן לתאם מסירה לשכן, אך חובה לדאוג שמישהו בכתובת יקלוט החבילה.

תיאום חלון זמן לנוחות הנמען אפשרי, אך עשוי לעכב זמן הגעת השליח ביום עסקים נוסף, ללא כל פיצוי.

אם נדרש לך תיאום יותר מקצועי או מדוייק מזה (שעה קודם, יום קודם, חלון זמן מדוייק, וכדומה), ניתן להזמין שליח טכנאי, או נהג מונית.

 
מקוריות המוצרים:
ישנם 3 מובנים למילה "חלק מקורי":
1. בדיוק אותו החלק שהגיע עם המכשיר ברגע הרכישה, או פורק ממכשיר זהה.
2. חלק תואם למכשיר המקורי, מבית היצרן של המכשיר המקורי, אך לאו דווקא מאותו קו ייצור.
3. מוצר חדש בעל מאפיינים זהים. (למעט משומש או מאפיינים מתאימים.)
המוצרים המסומנים:
"מקורי", הינם מבית היצרן של המכשיר, או היצרן של אותו החלק, ובדרך כלל זהה לחלוטין, אם כי ייתכנו שינויים בין פסי הייצור (מתבטא לעתים בשוני על גבי המדבקה).
"חילופי" או לא נכתב דבר לגבי המקוריות - זהו חלק שלא קשור בכל צורה שהיא למוצר המקורי, אך זהה מבחינה פונקציונלית.
"מחודש", "מתוקן" או "משומש", מדובר במוצר שהיה בשימוש, עבר בדיקה, ניקוי, ואתחול למצב יצרן (לפי העניין). ייתכנו שריטות או סימני תיקון.
רוב התמונות צולמו על ידנו, ומציגים בדיוק את המוצר שתקבלו, אך בכל מקרה הינם להמחשה בלבד.
לצורך חיסכון בעלות ייצור ויבוא, גם מוצרים מקוריים יגיעו בקופסת קרטון פשוטה או שקית בועות-פצפצים.
בשל מגבלות טכנית, "שם היצרן" באתר מייצג תאימות למוצרים של אותו היצרן.

מה המכשיר כולל:
כל המוצרים כוללים חשבונית מס כחוק, ואחריות כפי שמופיע בפירוט.
שים לב! במטענים מסוימים יש אופציה לרכוש את הכבל שמוליך לחשמל, אם איבדתם את המטען כולו, אל תשכחו להוסיף את הכבל לסל הקניות (כבל מיקימואוס, כבל קומקום, או כבל 8), אם המטען עצמו התקלקל, והכבל עדיין תקין, אין כל צורך להוסיף את הכבל, אך בדוק היטב שמדובר באותו הכבל.
כל מטענים לאפל כוללים מתאם ישראלי, אין צורך להוסיף מתאם.

החזרות:
מדיניות החזרות (בהתאם לחוק הגנת הצרכן):
א. לא ניתן להחזיר מוצר לאחר שימוש בו, או לאחר 14 ימי עסקים.
ב. לא ניתן לבטל הזמנה שהורכבה במיוחד עבור הלקוח, או מוצר פסיד (לדוגמה: חבילת גלישה).
ג. יש לשלוח במסגרת 14 ימי עסקים בדואר רשום לכבוד: פיוזטק בע"מ, ת.ד. 1115, פתח תקווה 4911002.
ד. הלקוח יקבל החזר לאחר קיזוז או תשלום דמי ביטול בסך 5%. בהחזרת פריטים טכניים ששימשו לבדיקה, כולל פתרונות גלישה - גם אם לא התאימו, ייגבה 50% דמי ביטול, ויוחזר ללקוח 50% כדין מוצר שהיה בשימוש.
ו. כלל המשלוחים הינם על חשבון הלקוח.
ז. במקרים הבאים בלבד לא ייגבה דמי ביטול, והחברה תממן עלות משלוחים: 1. התקבל מוצר שונה לחלוטין ממה שהוצג באתר, 2. המוצר הגיע תקול (DOA) והתקבלה פניה לגבי זה תוך 2 ימים קלנדריים, 3. העסק התחייב בכתב לתאימות כלשהיא ולא תאם.
ח. הזמנת שירות (כולל השכרת ציוד, שירות טכנאי, וכדו') ניתנת לביטול עד 48 שעות קודם יום השירות, לאחר מכן לא ניתן לבטל.
ט. ההחזר יבוצע באמצעי בו שולם, או בצ'ק.
י. במקרה שהלקוח הזמין מוצר שגוי, ודרוש לו בבהילות המוצר הנכון, יוכל בנוסף להזמין את המוצר הנכון. החזר יתבצע רק כאשר המוצר הראשון יגיע לידינו.
יא. מוצר שלא ניתן לבדיקה מידית, כגון: מתאם למדינה אחרת, מקוריות, יכולות מקסימליות ומהירות למכשירי סלולר, וכדומה. אחריותך כקונה לבדוק תוך 14 ימים, לא מקבלים החזרות לאחר מכן.
 
אחריות ותיקונים:
אם מוצר שרכשתם התקלקל תוך זמן האחריות, יש לשלוח אותו אלינו מידית.
אחריות הינה התחייבות לאיכות המוצר, וכי יחזיק בתנאי שימוש סבירים ובהתאם להוראות השימוש למשך תקופת האחריות, לא יינתן שירות לאחר תקופת האחריות.
תקלה הנובעת משימוש סביר ומתאים, יתוקן על חשבון החברה. במידה ולא ניתן לתקן, או תיקון חוזר, יתבצע החלפה בחדש. זמן השירות יישאר כבמקור.
אחריות לא כוללת: שבר, נוזלים, פלסטיקה, תכנה, נתונים מכל סוג, נזק היקפי, זמן עבודה/בטלה, משלוחים ונסיעות, מוצר שהגיע לאחר זמן האחריות, מוצר ללא מדבקת זיהוי, או מוצר ללא תיעוד שנרכש דרכנו (בהחלט מומלץ לשמור החשבונית).
אחריות כוללת תקלה ממשית בלבד, ולמעט מוצרים שצוין מפורש כי הם באיכות ירודה, ובלאי סביר. (מטעין/נטען לאט, הצהיב, וכדומה)
השירות שלנו יחל רק מרגע שהמוצר התקבל בפועל. אף אדם אינו מוסמך לאשר שירות מכל סוג בטרם המוצר הגיע לידנו.
אחריות מטענים
1-12 חודשים (בהתאם לדגם), לבעלי ביטוח יבוצע החלפה במקום בחדש, או יוזמן חדש, בהתאם למלאי.
אנו ממליצים בחום לרכוש מטען נוסף לעבודה במחיר מיוחד. מעבר לנוחות במשקל המחשב. תהיו בטוחים שגם במקרי תקלה לא תפסידו יום עבודה.
ישנו אפשרות רכישת חדש, והתקזזות לאחר שהיבואן יחליף המוצר התקול. אפשרות זו מוגבלת ללקוחות עסקיים בלבד, ובתנאים ספציפיים מאוד, ובכל מקרה ההחזר הינו מטעמי חיסכון בהתעסקות גרידא, ההחזר לא יינתן במקרה שנדרש התעסקות או התמקחות, והינו לשיקול המלא והבלעדי של החברה.
אחריות מחשבים חדשים - דרך היבואן או מעבדה מטעמו, ובהתאם לתנאיהם. למעט אם נרשם אחרת בחשבונית.
אחריות מחשבים משומשים - דרך פיוזטק, לפרק הזמן המופיע בחשבונית.
אחריות סוללות - למעט בלאי סביר, לעניין זה עד 50% פעילות לאחר שנה ייחשב בגדר הסביר.
פריט טכני - אין אחריות בשימוש שאינו בהתאם להוראות, או בשימוש ללא ידע וניסיון במוצר.

שירות:
שירות זה בונוס.
הנהלים והתקנון מציינים את התחייבות המינימום שלנו, נשתדל תמיד לתת יותר.
לדוגמה: במשלוח עד 3 ימים - רוב הלקוחות מקבלים המשלוח למחרת, ופחות מ 5% מקבלים לאחר 3 ימי עסקים.
בתקלות אחריות - הטיפול עד 5 ימים, בפועל רוב הטיפולים נעשים מיד ביום קבלת המוצר.
לא תמיד ניתן לזרז אספקה, לא תמיד ניתן לעשות "דחוף", ולפעמים יש פשלות, אבל תמיד נהיה ישרים אתכם.
כראיה, אתם מוזמנים לקרוא חוות דעת עלינו ברשת, רבע מהתגובות בזאפ הגיעו מלקוחת שחוו בעיה "פאשלה" בהזמנה, ובסוף התלהבו מהמענה.

התישנות טענות:
הנך מסכים לוותר על טענות במקרים הבאים:
טענות מסוג "הגיע פגום" (DOA) יתקבלו עד 7 ימים מתאריך האספקה, לאחר מכן יחולו תנאי אחריות בלבד בהתאם לתקנון.
לא נשמור תעודות משלוח מעבר ל 30 יום, הנו שלא נקבל טענות בגין מוצר שלא סופק או לא נאסף אם לא פנית אלינו בנושא במשך 30 יום.
הזמנת שירות או ייעוץ שמכל סיבה שהיא לא בוצע ולא דרשת החזר תוך 3 חודשים.
מוצרים ושירותים באחריות "לכל החיים" תקפים כל עוד השירות קיים (לדוגמה: קורס דיגיטלי, כל עוד הוא נמכר וקיים באוויר יהיה לך גישה), במקרה שהשירות בוטל יינתן החזר בחישוב פחת 12 חודש. הנו לא יהיו טענות לאחר 12 חודש.

תקנון פיצויים ומשפט:
ע"מ לחסוך זמן והוצאות הן לעסק, והן ללקוח, נוסף תקנון פיצויים ומשפט:

אם יש תקלה בהזמנה עצמה (מוצר שגוי, הגיע שבור, לא הגיע, בעיה אחרת), יש לשלוח מייל, ונעדכן אותך מידית שהקריאה התקבלה.
בכל מקרה ייתכן שתידרש להמתין בסבלנות עד 3 ימי עסקים על מנת שנוכל לאמת פרטים (לדוגמה: שיחה עם טכנאי), ולקבל אישורים הנדרשים (לדוגמה: אישור מנהל לאיסוף/החלפה על חשבוננו), ולעדכן הנחיות החזרה.
במידה והלקוח החליט בפזיזות ובטרם קיבל השירות להתנגד, להתנהג בחוסר יושר, או לפנות ולקבל שירות מכל גורם שלישי אחר (פיפאל, חברות אשראי, עמותות לצרכנים, גורם משפטי, עשיית דין עצמי בניגוד לתקנון או לדבר שהוסכם, גרימת נזק לחברה), השירות יינתן כחוק ובהתאם לחוק היבש ו/או תקנון הגורם, דבר שיבטל כל התחייבות שירותית שנאמרה/נכתבה מצידנו.

במקרה שמכשיר הלקוח ניזוק כתוצאה משימוש בציוד שלנו (מתאמים, מטענים, וכדומה), יש לשלוח את המכשיר בצרוף הציוד שמכרנו למעבדת לאב פיקס, במידה ולדעת המעבדה התקלה אכן נוצרה כתוצאה משימוש סביר, והליקוי בציוד שלנו, אנחנו נשלם התיקון, או ערך מכשיר זהה ביד 2 (במקרה זה העסק ישמור את המכשיר התקול).
במקרה שהלקוח השאיר מכשיר לתיקון, ותוך כדי התיקון נגרם נזק מוכח (לדוגמה: נפילת מכשיר שתקלתו הקודמת לא הייתה קריטית לצורך הפעלה), אנחנו נשלם על התיקון הנוסף, או ערך מכשיר זהה (במקרה זה העסק ישמור את המכשיר התקול).
כל הנ"ל נכון ללקוחות פרטיים בלבד, לקוחות עסקיים וטכנאים יצטרכו להתמודד עם הלקוח שלהם לבד, וללא כל פיצוי מהעסק, וזאת מכיוון שאין לנו שליטה על תאימות וידע של ריסיילרים ולקוחותיהם.
 
כתובת להחזרות, מכתבים, או ליצירת קשר: לכבוד פיוזטק, ת.ד. 1115, פתח תקווה 4911002.


 
טופס בקשת החזרים כספיים



לייבסיטי - בניית אתרים