מזמין עכשיו באתר? קח קוד קופון 704030WU
תקף עד 15/08/2017, או עד גמר המלאי, בהזמנה באתר עם כרטיס אשראי בלבד.
תושב מרכז?
הזמן עכשיו, והחבילה אצלך היום בהתחייבות!

* בבחירת שליח ארצי בסל, * מרכז פנימי, * הזמן עכשיו לפני סיום הטיימר משמאל ->
מחיר המוצר הוזל לסופ"ש זה בלבד!!
בנוסף שליח עד הבית רק 20 ש"ח! לפרטים "הוסף לסל".

* מחר מחירים יחזרו לקודמם, * בהזמנה באתר, * ניתן לסמן איסוף עצמי, * ניתן לסמן תשלום בטלפון.
"אם אתה לא קורא, אל תגיד מידע מטעה" (סיני אחד)

תקנון אתר http://www.laptopcharger.co.il/ - פיוזטק מחשבים בע"מ. עדכון 02/03/17

הכתוב בלשון יחיד, תופס גם לרבים. הכתוב בלשון זכר, תופס לשני המינים. הכתוב בלשון פרטי, תופס גם לחברות וארגונים.
במקרה של מילה או שורה לא מובנת, יש לברר בעסק, (אי הבנת התקנון אינו עילה לחריגה מהתנאים).

אמצעי תשלום:
נקבל אמצעים דחויים, שוטף, וצ'קים כפתרון טכני, אך אספקת הסחורה תתבצע לאחר התשלום בפועל.
לחליפין, אם אחראי הרכש סומך על העמתה, יכול לרכוש באמצעי פרטי ולהסתדר מול העמותה, וכן ניתן להסתדר עם גוף שלישי על אמצעים אלה (עסק אחר), והם ירכשו דרכנו. קישור לרשימת חנויות שעובדים אתנו.
 
הצעות מחיר, והתחייבויות שלנו:
הצעות מחיר שניתנו טלפונית, תקפות לאותה השיחה בלבד.
הצעות מחיר במייל תקפים לאותו היום בלבד.
הצעות מחיר בכתב, תקפות רק לאחר חתימת לקוח תוך זמן ההצעה.
כנ"ל לגבי הצעות התחיבויות ומחוות מכל סוג.
לתשלום דחוי או שותף, יש לעדכן מראש או לבקש הצעה חדשה.
הצעות מחיר אינם כוללים מע"מ.
זכות העסק לתקן הצעות שגויות - ט.ל.ח.
הצעות מחיר לא כוללים: הדרכה בתפעול. שירות או התקנה מיוחדת. שירות מחוץ לשעות פעילות. שליחות.
המחירים באתר ניתנים לשינוי בכל רגע נתון, התחייבות מחיר ואספקה רק לאחר תשלום בפועל.
נכבד כל הזמנה באתר או בקשה שטרם חויבה, איך כל עוד לא הונפק חשבונית מס קבלה עבור התשלום ממש, אין לנו כל מחויבות כלפיך. בהתאם לא יינתן כל סוג של פיצוי, או שירות מיוחד (כגון להשיג ממתחרה, או הזמנה בהולה מספק, פיצוי במקרה איחור), להזמנות ללא תשלום מלא.
כל הנ"ל למעט אם נכתב במפורש אחרת.

כתובות וסניפים:
הסניפים הינם בעליויות נפרדות, ואינם קשורים לחברת פיוזטק בע"מ 515358190.
בהתאם, כל הנאמר באתר כולל המחירים תקפים אך ורק ברכישה מהאתר.
ניתן לרכוש מוצר מהאתר, לסמן איסוף בחנות, ואף לסמן תשלום בחנות, בצורה זו העסקה תחושב כאילו הוזמנה מהאתר.
במילים אחרות: כל עוד הפרטים שלך ושל העסקה קיימים במערכת, נוכל למצוא את העסקה, ותקבל שירות ישירות דרך החברה.
ניתן לפנות לפיוזטק בכל נושא גם אם בחרת שלא לרכוש באתר, אלא ישירות בחנות, אך מעבר ליישום ההערה לצורך שיפור השירות, נהיה מאוד מוגבלים באיתור העסקה, צפייה בפרטים המלאים, וכן ההחלטה בנושאי ביטולים ותלונות אינה בידינו.
בכל אופן, מספר העסק המופיע על גבי החשבונית, הוא הקובע לענייני החוק, אחריות, תביעות, חוות דעת, וכיוצא בזה.

לבדוק בחנות:
שוב נדגיש: המחירים בחנויות עשויים להיות שונים מהמחירים באתר, הם נותנים שירות, אפשרות בדיקה, ויחס אישי שלא ניתן בהזמנה באתר.
אנחנו לא ספריה, ולא משאילים ציוד טכני לחובבים (או מקצוענים) רק כדי לבדוק, חלק טכני שהוחזר לאחר שימוש או פתיחה בגין חוסר תאימות או הזמנה שגויה, וכן פתרון גלישה סלולרי שהוחזר לאחר שימוש מכל סוג יזוכה בניקוי 50%.
פריט שהוחזר ללא שימוש ובאריזה המקורית - בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

רכישה מהאתר:
זכות העסק לסרב כל הזמנה.
העסק מסרב בין היתר: הזמנות ללא פרטים מלאים ו/או עם פרטים שגויים/חלקיים כגון: טלפון, מייל, כתובת, וכדו'. הערה לא מקובלת, חשש להונאה או כרטיס גנוב, או חשש שהמוצר/שירות שהוזמן לא יתאים לצרכי הלקוח מכל סיבה שהיא.
האתר לא מתעדכן אוטומטי, זכות העסק לבטל הזמנות על מוצרים שאזלו, ללא כל פיצוי.
הזמנה שלא שולמה, אינה מחייבת בשום צורה, המחירים משתנים לעיתים קרובות.

אספקה ואפשרויות משלוח:
כל ההזמנות שהושלמו עד השעה 14:00 מטופלות ונשלחות באותו יום העסקים.
הזמנות לאחר 14:00 ייתכן ויטופלו למחרת, בהתאם זמן האספקה יתארך ביום עסקים אחד.
להבהרה - הזמנה שלא אומתה על ידנו טלפונית, או שלא בוצע חיוב, או שלא הונפק חשבונית מס, נחשבת כהזמנה שלא הושלמה. תאריך ושעת הנפקת החשבונית הסופית קובע את זמן השלמת ההזמנה.
במידה והלקוח עודכן לגבי מחסור במלאי, והסכים להמתין, השליחות תתבצע מרגע שהמוצר חוזר למלאי, ומאותו הרגע בלבד יתחיל ספירת זמן השליחות.
משך המשלוח הינו באחריות חברת השליחויות, אמנם נעשה את מירב המאמצים ע"מ שהאספקה בפועל תהיה מהירה.
זמן אספקה המופיע באתר הינו זמן אספקה באיסוף עצמי, ומעיד על זמינות בלבד. זמן המשלוח בפועל נקבע לפי סוג המשלוח שנבחר.

סוג שירות איסוף במקום
מי מטפל? לקיטת המוצר מהמחסן, והכנה לאיסוף במשרד - אנחנו
מתי אתם שולחים? בימים א-ה ימתין בחנות כשעתיים לאחר ההזמנה.
תוך כמה זמן זה יגיע אלי? ניתן לאסוף בהתאם לשעות הפעילות.
איך זה מגיע אלי? איסוף בחנות. מומלץ לתאם 073-7689374 שלוחה 1
אם לא קיבלתי? מוצר שלא נאסף תוך 10 ימי עסקים (שבועיים) יוחזר למלאי, הלקוח יזוכה בניקוי דמי ביטול, (5% + עלות משלוח ו/או שירות אם היה) כחוק.

 
סוג שירות דואר ישראל
מי מטפל? דואר ישראל רגיל.
ברכישות מעל 100 שקלים יישלח בדואר רשום.
חבילות מעל 2 ק"ג יישלחו בדואר חבילות, או חברת שליחויות אחרת.
מתי אתם שולחים? בימים א' ג' ה' בשעה 14:30, הזמנות לאחר מכן יישלחו במשלוח הבא.
תוך כמה זמן זה יגיע אלי? צפי הגעה 2-14 ימי עסקים, בהתאם לכתובת הנמען.
הזמן עשוי להיות כפול בתקופת חגים, שביתה, או פגרה.
איך זה מגיע אלי? ימתין לאיסוף בסניף הדואר הקרוב, בהתאם לתנאי הדואר ואזור הנמען.
אם לא קיבלתי? מוצר שחזר מסיבת "לא נדרש", או "כתובת לא תקינה" ימתין בסניף פתח-תקווה, (בהתאם לתנאי איסוף במקוםאין החזר על השליחות.
מוצר שחזר מסיבה לא ברורה, יישלח שוב.
בהתאם מומלץ למלא פרטי משלוח ברורים, והנחיות נוספות (מספר דירה, קומה, כניסה, שם המקבל, טלפון, וכדומה)
חבילה שאבדה: לאחר 14 ימי עסקים נפתח בירור, במידה ואין התקדמות עד חודש, יינתן החזר או יישלח שוב.
 
 
סוג שירות שליח רגיל (עד 1-3 ימי עסקים)
מי מטפל? HFD, כץ, זיגזג
מתי אתם שולחים? בימים א' ב' ג' ד' ה' בשעה 14:00, הזמנות לאחר מכן יישלחו ביום עסקים הבא.
איך אפשר לזרז? כתובת עסקית, הינו נוכחות רציפה לאורך שעות היום, וזמינות טלפונית מלאה.
תוך כמה זמן זה יגיע אלי? אם הזמנת עד 14:00, תקבל עד 3 ימי עסקים.
אם הזמנת לאחר 14:00, תקבל עד 4 ימי עסקים.
שליח לדרום (אילת) ושטחים (כולל מזרח ירושלים) במחיר שונה, וזמן אספקה שונה. צור קשר לפרטים מלאים.
איך זה מגיע אלי? השליח מגיע עד הבית/העסק, שעת אספקה בהתאם לרשימת הישובים.
אם לא קיבלתי? חשוב שמישהו יהיה זמין טלפוני + בכתובת במהלך היום, ניתן למסור במקום העבודה או לחבר/שכן.
אם סיפקת כתובת חלקית, אינך זמין בכתובת, ואינך זמין בטלפון, החבילה תמתין למחרת בסניף פתח תקווה לאיסוף עצמי (בהתאם לתנאי איסוף במקום), אין החזר על השליחות.
בהתאם מומלץ למלא פרטי משלוח ברורים, והנחיות נוספות (מספר דירה, קומה, כניסה, שם המקבל, שכן שיכול לקבל, וכדומה) וכן חובה להיות זמין בטלפון.
במידה והשליח איחר - ראה פיצוי באיחורים בהמשך.

 
סוג שירות שליח דחוף - באותו היום במרכז
מי מטפל? הוריקן, זיגזג, או שליח מטעמנו.
איזה אזורים כלולים? תל אביב, רמת גן, גבעתיים, רמת אביב, יפו, אפקה, בני ברק, רמת החיל, הדר יוסף, צהלה, עתידים, פתח תקוה, הרצליה, אור יהודה, יהוד, בבלי, אבו כביר, סגולה, יד אליהו, תכנית ל', שכונת התקוה, רמת חן, כורזין, בני ברק, אזורי חן, נווה צדק, קרית המלאכה
אזורים נוספים בהזמנה עד 11:00 בלבד חולון, בת ים, תל השומר, רמת השרון, הוד השרון, רעננה, כפר סבא, ראשון לציון, נס ציונה, לוד, רחובות, גבעת שמואל, ראש העין, סביון, קריית אונו, אזור, אור יהודה, איירפורט סיטי, קריית שדה התעופה, נתב"ג, רמת אילן, קשת
מתי אתם שולחים? בימים א-ה החל מ 10:00 עד 15:00, אזורים נוספים בהזמנה עד 11:00, הזמנות לאחר מכן יישלחו ביום עסקים הבא בשעה 10:00 בבוקר.
תוך כמה זמן זה יגיע אלי? צפי הגעה 2-6 שעות.
שליחות זו מתבצעת ע"י אופנוענים, בהתאם, בימי גשם ייתכן עיכוב.
אם החבילה בהולה, מומלץ לברר לגבי אפשרות שליחות עם מונית או טכנאי פיוזטק.
איך זה מגיע אלי? השליח מגיע עד הבית/העסק, חובה להיות זמין במקום עד 6:00 שעות.
אם לא קיבלתי? אם סיפקת כתובת חלקית, אינך זמין בכתובת, ואינך זמין בטלפון, החבילה תמתין למחרת בסניף פתח תקווה לאיסוף עצמי (בהתאם לתנאי איסוף במקום), אין החזר על השליחות.
בהתאם מומלץ למלא פרטי משלוח ברורים, והנחיות נוספות (מספר דירה, קומה, כניסה, שם המקבל, שכן שיכול לקבל, וכדומה) וכן חובה להיות זמין בטלפון.
הזמנות אחרי 15:00, יגיעו ביום העסקים הבא.
במידה והשליח איחר - ראה פיצוי באיחורים בהמשך.


סוג שירות שליח בהול מידי ארצי
מי מטפל? אחד מעובדי פיוזטק
מה המחיר? מתומחר בשקלים לפי הכפלת המרחק בדקות ב 3 בתוספת אגרות כבישים/חניה, מינימום 60 שקלים.
איזה אזורים כלולים? כל הארץ, למעט אזורים מעבר לקו הירוק בסיכון.
מתי אתם שולחים? תוך שעה מרגע קבלת ההזמנה.
תוך כמה זמן זה יגיע אלי? השליח יעדכן לפי הזמן שמופיע בוויז, בתוספת שעה לעיבוד ההזמנה.
אם לא קיבלתי? זהו שליח VIP, ויתאם אתך השליחות לפרטי פרטים.
אם סיפקת כתובת חלקית, אינך זמין בכתובת, ואינך זמין בטלפון, החבילה תמתין למחרת בסניף פתח תקווה לאיסוף עצמי (בהתאם לתנאי איסוף במקום), אין החזר על השליחות.


פיצויים באיחורים:
על אף שהמשלוחים בפועל אינם בשליטתנו, אנחנו עושים כל יכולתנו כדי שתקבל החבילה בזמן.
בין היתר, אנחנו בוחנים באופן מתמיד אפשרויות שליחויות שונות, ובוחרים עבורך את האפשרויות האמינות ביותר.
איחור ביום אחד עשוי לנבוע מהזמנה לאחר השעה 14:00, חוסר זמינות טלפונית לאימות ההזמנה, חוסר זמינות טלפונית או נוכחות במקום עבור השליח, עומס בתקופות חגים ואירועים, עיכוב אופנוענים בימי גשם, כתובות רחוקות (דרומה לבאר שבע) או בשטחים.
ייתכן איחור כתוצאה ממחסור, או סיבה ידועה אחרת, במקרה שכזה ניידע מראש שצפוי איחור.
במידה והסיבה לאיחור לא קשור לנ"ל, ולא יידענו טרם השליחה בפועל, או באיחור של שני ימים, הלקוח יקבל החזר מסודר של עלות המשלוח כפיצוי.

כדאי לדעת: יום עסקים אחד = מחר.

כדאי לדעת: ימי שישי וערבי חג אינם ימי עסקים. לדוגמה: הזמנה ביום חמישי לאחר 15:00 בשירות 'מחר אצלך - יום עסקים אחד' - תגיע ביום שני.

כדאי לדעת: חברת השליחויות תתאם במקרה הצורך חלון זמן של מספר שעות, ניתן לתאם מסירה לשכן, אך חובה לדאוג שמישהו בכתובת יקלוט החבילה.

תיאום חלון זמן לנוחות הנמען אפשרי, אך עשוי לעכב זמן הגעת השליח ביום עסקים נוסף, ללא כל פיצוי.

אם נדרש לך תיאום יותר מקצועי או מדוייק מזה (שעה קודם, יום קודם, חלון זמן מדוייק, וכדומה), ניתן להזמין שליח טכנאי, או נהג מונית.

 
מקוריות המוצרים:
ישנם 3 מובנים למילה "חלק מקורי":
1. בדיוק אותו החלק שהגיע עם המכשיר ברגע הרכישה, או פורק ממכשיר זהה.
2. חלק תואם למכשיר המקורי, מבית היצרן של המכשיר המקורי, אך לאו דווקא זהה לחלוטין מאותו קו ייצור.
3. מוצר חדש בעל מאפיינים זהים. (למעט משומש או מאפיינים מתאימים.)
המוצרים המסומנים:
"מקורי", הינם מבית היצרן של המכשיר, או היצרן של אותו החלק, ובדרך כלל זהה לחלוטין, אם כי ייתכנו שינויים בין פסי הייצור (מתבטא לעתים בשוני על גבי המדבקה).
"חילופי" או לא נכתב דבר לגבי המקוריות - זהו חלק שלא קשור בכל צורה שהיא למוצר המקורי, אך זהה מבחינה פונקציונלית.
"מחודש", "מתוקן" או "משומש", מדובר במוצר שהיה בשימוש, עבר בדיקה, ניקוי, ואתחול למצב יצרן (לפי העניין). ייתכנו שריטות או סימני תיקון.
רוב התמונות צולמו על ידנו, ומציגים בדיוק את המוצר שתקבלו, אך בכל מקרה הינם להמחשה בלבד.
לצורך חיסכון בעלות ייצור ויבוא, גם מוצרים מקוריים יגיעו בקופסת קרטון פשוטה או שקית בועות-פצפצים.
בשל מגבלות טכנית, "שם היצרן" באתר מייצג תאימות למוצרים של אותו היצרן.

מה המכשיר כולל:
כל המוצרים כוללים חשבונית מס כחוק, ואחריות כפי שמופיע בפירוט.
שים לב! במטענים מסוימים יש אופציה לרכוש את הכבל שמוליך לחשמל, אם איבדתם את המטען כולו, אל תשכחו להוסיף את הכבל לסל הקניות (כבל מיקימואוס, כבל קומקום, או כבל 8), אם המטען עצמו התקלקל, והכבל עדיין תקין, אין כל צורך להוסיף את הכבל, אך בדוק היטב שמדובר באותו הכבל.
כל מטענים לאפל כוללים מתאם ישראלי, אין צורך להוסיף מתאם.

החזרות:
מדיניות החזרות (בהתאם לחוק הגנת הצרכן):
א. לא ניתן להחזיר מוצר לאחר שימוש בו, או לאחר 14 ימי עסקים.
ב. לא ניתן לבטל הזמנה שהורכבה במיוחד עבור הלקוח, או מוצר פסיד (לדוגמה: חבילת גלישה).
ג. יש לשלוח במסגרת 14 ימי עסקים בדואר רשום לכבוד: פיוזטק בע"מ, ת.ד. 1115, פתח תקווה 4911002.
ד. הלקוח יקבל החזר לאחר קיזוז או תשלום דמי ביטול בסך 5%. בהחזרת פריטים טכניים ששימשו לבדיקה, כולל פתרונות גלישה - גם אם לא התאימו, ייגבה 50% דמי ביטול, ויוחזר ללקוח 50% כדין מוצר שהיה בשימוש.
ו. כלל המשלוחים הינם על חשבון הלקוח.
ז. במקרים הבאים בלבד לא ייגבה דמי ביטול, והחברה תממן עלות משלוחים: 1. התקבל מוצר שונה לחלוטין ממה שהוצג באתר, 2. המוצר הגיע תקול (DOA) והתקבלה פניה לגבי זה תוך 2 ימים קלנדריים, 3. העסק התחייב בכתב לתאימות כלשהיא ולא תאם.
ח. הזמנת שירות (כולל השכרת ציוד, שירות טכנאי, וכדו') ניתנת לביטול עד 48 שעות קודם יום השירות, לאחר מכן לא ניתן לבטל.
ט. ההחזר יבוצע באמצעי בו שולם, או בצ'ק.
י. במקרה שהלקוח הזמין מוצר שגוי, ודרוש לו בבהילות המוצר הנכון, יוכל בנוסף להזמין את המוצר הנכון. החזר יתבצע רק כאשר המוצר הראשון יגיע לידינו.
יא. מוצר שלא ניתן לבדיקה מידית, כגון: מתאם למדינה אחרת, מוצרי LTE, מקוריות, יכולות מקסימליות למכשירי סלולר, וכדומה. אחריותך כקונה לבדוק תוך 14 ימים, לא מקבלים החזרות לאחר מכן.
 
אחריות ותיקונים:
האחריות ושירות על כל חלקי מחשב דרך "פיוזטק בע"מ".
אם מוצר שרכשתם התקלקל תוך זמן האחריות, יש לשלוח אותו אלינו מידית.
אחריות הינה התחייבות לאיכות המוצר, וכי יחזיק בתנאי שימוש סבירים ובהתאם להוראות השימוש למשך תקופת האחריות, לא יינתן שירות לאחר תקופת האחריות.
תקלה הנובעת משימוש סביר ומתאים, יתוקן על חשבון החברה. במידה ולא ניתן לתקן, או תיקון חוזר, יתבצע החלפה בחדש (זמן השירות יישאר כבמקור).
אחריות לא כוללת: שבר, נוזלים, פלסטיקה, תכנה, נתונים מכל סוג, נזק היקפי, זמן עבודה/בטלה, משלוחים ונסיעות, מוצר שהגיע לאחר זמן האחריות, מוצר ללא מדבקת זיהוי, או מוצר ללא תיעוד שנרכש דרכנו (בהחלט מומלץ לשמור החשבונית).
אחריות כוללת תקלה ממשית בלבד, ולמעט מוצרים שצוין מפורש כי הם באיכות ירודה, ובלאי סביר. (מטעין/נטען לאט, הצהיב, וכדומה)
השירות שלנו יחל רק מרגע שהמוצר התקבל בפועל. אף אדם אינו מוסמך לאשר שירות מכל סוג בטרם המוצר הגיע לידנו.
אחריות מטענים
1-12 חודשים (בהתאם לדגם), ניתן לרכוש הארכת אחריות וביטוח שבר ונוזלים כאן, לבעלי ביטוח יבוצע החלפה במקום בחדש, או יוזמן חדש, בהתאם למלאי.
אנו ממליצים בחום לרכוש מטען נוסף לעבודה במחיר מיוחד. מעבר לנוחות במשקל המחשב. תהיו בטוחים שגם במקרי תקלה לא תפסידו יום עבודה.
ישנו אפשרות רכישת חדש, והתקזזות לאחר שהיבואן יחליף המוצר התקול. אפשרות זו מוגבלת ללקוחות עסקיים בלבד, ובתנאים ספציפיים מאוד, ובכל מקרה ההחזר הינו מטעמי חיסכון בהתעסקות גרידא, ההחזר לא יינתן במקרה שנדרש התעסקות או התמקחות, והינו לשיקול המלא והבלעדי של החברה.
אחריות מחשבים חדשים - דרך היבואן או מעבדה מטעמו, ובהתאם לתנאיהם. למעט אם נרשם אחרת בחשבונית.
אחריות מחשבים משומשים - דרך "פיוזטק בע"מ", לפרק הזמן המופיע בחשבונית.
אחריות סוללות - למעט בלאי סביר, לעניין זה עד 50% פעילות לאחר שנה ייחשב בגדר הסביר.
פריט טכני - אין אחריות בשימוש שאינו בהתאם להוראות, או בשימוש ללא ידע וניסיון במוצר.

שירות:
שירות זה בונוס, וניתן לפי מלאי זמין :)
אבל ברצינות, הנהלים והתקנון מציינים את התחייבות המינימום שלנו, נשתדל תמיד לתת יותר.
לדוגמה: במשלוח עד 3 ימים - רוב הלקוחות מקבלים המשלוח למחרת, ופחות מ 10% מקבלים רק לאחר 3 ימי עסקים.
לא תמיד ניתן לזרז אספקה, לא תמיד ניתן לעשות "דחוף", ולפעמים יש פשלות, אבל תמיד נהיה ישרים אתכם.
איך נראה יושר בלי שירות?
הנה דוגמה: קיבלתם משלוח באיחור, המוצר שונה לגמרי ממה שהזמנתם, קיבלתם מענה רק 3 ימים אחרי הפניה, ונדרשתם להחזיר בעצמכם בדואר רשום (חר* של שירות, נכון?).
לא תמיד אפשרי לנו לשלוט על מהירות ורמת השירות, (תקופות חגים, ימי חופש של מנהלים, וכדומה) פשוט תעשו המוטל עליכם, בסוף תקבלו בנוסף להחזר על המוצר כחוק, גם החזר עלות ההחזרה (כמובן לפי הדוגמה שקיבלת מוצר שגוי או הגיע תקול, למעט כמובן מימוש אחריות) וייתכן שגם פיצוי על הזמן שלכם - זה נקרא יושר.
כראיה, אתם מוזמנים לקרוא חוות דעת עלינו ברשת, רבע מהתגובות בזאפ הגיעו מלקוחת שחוו בעיה "פאשלה" בהזמנה, ובסוף התלהבו מהמענה המהיר.

תקנון פיצויים ומשפט:
ע"מ לחסוך זמן והוצאות הן לעסק, והן ללקוח, נוסף תקנון פיצויים ומשפט:

אם יש תקלה בהזמנה עצמה (מוצר שגוי, הגיע שבור, לא הגיע, בעיה אחרת), יש לשלוח מייל, ונעדכן אותך מידית שהקריאה התקבלה.
בכל מקרה ייתכן שתידרש להמתין בסבלנות עד 3 ימי עסקים על מנת שנוכל לאמת פרטים (לדוגמה: שיחה עם טכנאי), ולקבל אישורים הנדרשים (לדוגמה: אישור מנהל לאיסוף/החלפה על חשבוננו), ולעדכן הנחיות החזרה.
במידה והלקוח החליט בפזיזות ובטרם קיבל השירות להתנגד, להתנהג בחוסר יושר, או לפנות ולקבל שירות מכל גורם שלישי אחר (פיפאל, חברות אשראי, עמותות לצרכנים, גורם משפטי, עשיית דין עצמי בניגוד לתקנון או לדבר שהוסכם, גרימת נזק לחברה), השירות יינתן כחוק ובהתאם לחוק היבש ו/או תקנון הגורם, דבר שיבטל כל התחייבות שירותית שנאמרה/נכתבה מצידנו.

במקרה שמכשיר הלקוח ניזוק כתוצאה משימוש בציוד שלנו (מתאמים, מטענים, וכדומה), יש לשלוח את המכשיר בצרוף הציוד שמכרנו למעבדת רלגוד בבית הדפוס 12 ירושלים, למעבדות NTI בפתח תקווה, או למעבדת לאב פיקס, במידה ולדעת המעבדה התקלה אכן נוצרה כתוצאה משימוש סביר, והליקוי בציוד שלנו, אנחנו נשלם התיקון, או ערך מכשיר זהה ביד 2 (במקרה זה העסק ישמור את המכשיר התקול).
במקרה שהלקוח השאיר מכשיר לתיקון, ותוך כדי התיקון נגרם נזק מוכח נוסף (לדוגמה: נפילת מכשיר שתקלתו הקודמת לא הייתה קריטית לצורך הפעלה), אנחנו נשלם על התיקון הנוסף, או ערך מכשיר זהה (במקרה זה העסק ישמור את המכשיר התקול).
כל הנ"ל נכון ללקוחות פרטיים בלבד, לקוחות עסקיים וטכנאים יצטרכו להתמודד עם הלקוח שלהם לבד, וללא כל פיצוי מהעסק, וזאת מכיוון שאין לנו שליטה על תאימות וידע של ריסיילרים ולקוחותיהם.
 
כתובת להחזרות, מכתבים, או ליצירת קשר: לכבוד פיוזטק בע"מ, ת.ד. 1115, פתח תקווה 4911002.



כל המחירים והטבות תקפים להזמנות מהאתר בשיטת "שלם-וקח", מחירים בחנויות כולל שירות עשוי להיות שונה, טלח.

לייבסיטי - בניית אתרים